Foxfröknarna Fortsätter Framåt....

Den 18 juni klarade Järvsöstigens Quizla ett Godkänt Anlagsprov Sprängare i Hällefors på BGK:s grytprov. Hon klarade dessutom ett Apporteringsprov på 13 sekunder.

Sisqa och jag åkte till GGK:s Midnattsprov i Rengsjö där det arrangerades prov både den 18 och 19 juni. Nervös var jag, det medger jag absolut men hon fixade galant två godkända sprängarprov och med mycket fina betyg också. Jaktlust och skärpa fick höga betyg och det är jag mycket nöjd med.
Min bedrövliga kamera gav inga bra bilder från det fina arrangemanget som GGK anordnat, så det blev en bild hemma där hon flankeras av diplomen istället.

Kommentarer
Postat av: Lena o Popcorn

Grattis till systrarna!! =)

2011-06-20 @ 21:13:42
URL: http://ghastlys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0